Aktiesnakken — Oktober 2011
-
haha dvs den næste vi skal kæmpe med når vi har brudt 112 er 164. Me like
-
jeg har postet et ny indlæg om vestas og mulige flere ordre i rumænien
-
tak troldmanden for dine opdateringer.. er selv med 800 fra 93.. var dum nok til at sælge 700 i 92.. dagen før den steg 5 %.. men nu genkøber - supplerer jeg ved fald eller efter q3 regnskab... stiger den meget herfra er det bare øv.. så man glæde sig over de 800...

-
jeg elsker DSV som selskab, men gud hvor er det en kedelig aktie på sådanne dage.. hvorfor stiger den ikke også 5-10%
-
INDIAN TAKEAWAY | Indisk Takeaway & Catering | Autentisk Indiske Retter | Greve | Bestil dine Take away Mad Online
Indian Takeaway tilbyder autentisk indisk catering. Perfekt til firmafester, fødselsdage, bryllupper og private arrangementer. Bestil varm og frisklavet indisk mad direkte til din fest – nemt og professionelt.
(www.indiantakeaway.dk)
-
mumtaz kommer du ikke til Silkeborg og giver middag så
-
nå nu holder jeg lige DSV i et par dage så må vi se om den kan finde vej til kurs 115
-
jeg har også købt dsv i dag Rune, så nu er der endnu flere krydsede fingre for vejen mod 115+
-
fint med den endelige bekræftelse fra DONG men ikke noget banebrydende idet det allerede blev meldt ud samme dag som vestas præsenterede V164 møllen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind