Aktiesnakken — Oktober 2011
-
jo de plejer at komme med budge
t mål ved Q3 -
jeg må sige at jeg troede at DSV også ville tage et ordentligt hop i dag, efter regnskabet igår
-
NOVO oppe med 7% det er flot
-
hvordan kan det være? de plejer jo at komme med det ved Q3
-
Og det vil næppe blive modtaget positivt i marekdet hvis han ikke tør komme med et bud nu. De har jo allerede en meget stor del af 2012 i hus
-
hmm hvis ikke der kommer noget analytikerne kan forholde sig til så tror jeg ikke det vil blive taget godt imod. Det vil blive opfattet som fornyet usikkerhed
-
Men forøvrigt velkommen til proinvestor
-
så har deres IR glemt at forbedre mig på det

-
men så er det jo her du træder ind i stedet for

-
ja det undre mig tilstadighed også de ikke har kommenteret på det. Man kunne faktisk så godt komme med argumentet at så går ordren ikke til vestas.
-
Men indicierne på at en går til stas estormedepressemøde hvort specifikt blivenævnt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind