Aktiesnakken — Oktober 2011
-
det er også derfor jeg er ude..
-
er en krone oppe på vestas nu - afstemning om kort tid i bundestag. håber den løfter lidt yderligere og så skal der sælges

-
træner du til aktiespillet
-
yeps er jo aktiespillet der er det vigtige - de her handler med rigtig cash er blot træning til det
-
haha. Det er æren det handler om. Jeg slår jer allesammen
-
Jeg er så trimmet og klar
-
strandsæsonen er altså lige slut...
-
rødvinssæsonen slutter aldrig
-
rødvinspatter og busk er ikke trimmet og klar...
-
afstemningen igang
-
når det bliver et ja = endnu mere stigning!

-
og så skal jeg ud kort tid efter
-
Italienerne har fuldstændig styr på det. Godt at det afhænger af dem og deres beslutningsstyrke: http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/218149/slagsmaal_i_det_italienske_parlament.html
-
"Men indtil nu har Berlusconis egen regeringspartner, Liga Nord med Umberto Bossi i spidsen, afvist forslag
et." -
det var vel netop det som de blev enige om i morges ..
-
en avis siger, at Lega Nord og Berlusconi blev enige om at hæve pensionsalderen - og at Berlusconi skulle gå af til januar.
-
yep
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind