Aktiesnakken — Oktober 2011
-
fantomas, handler ikke aktier, så lyt aldrig til mig

-
men derfor kan man godt være bearish på en aktie, der har en relation til crude olien, hvilket jeg har lidt mere forstand på, og jeg tror ikke på EU kan redde verdenssituationen ved igen at printe sedler. og det vil gøre at ja, måske kommer vi lidt op på kort sigt, men tror ikke vi er ovre det værste nu... og target på crude oil er 50, og med det, tror jeg ikke på VWS i kurs 100, heller ikke 90
-
jeg er trader, så det gør jeg, og viden er guld værd for enhver trader, derfor er jeg her... handler blot commodities i stedet for aktier
-
engang imellem må man gamble og tror på at vi ser kurs 100.. måske
-
man skal gamble

-
en af fordelene ved et forum som dette er vel også forskellige meninger... det bruger jeg det i hvertfald til... men true, jeg handler ikke aktier, så lad os for verdensøkonomien håbe at i får mere ret end mig

-
tror jeg du kan have ret i, tror bare man skal passe gevaldigt på... for hvis det før eller siden vender til, at markederne ikke tror på løsningen, kommer det til at gå noget hurtigere ned end op... så korte stops må være en god løsning lige nu
-
lets hope, men husk stoppet

-
landbobank med stort overskud http://www.tvmidtvest.dk/indhold/d-108
-
Bundestag forventes at vedtage gearet EFSF: http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article2587806.ece
-
burde europæerne vel også fra efsf...
-
108,1 er nu ikke en ringe kurs at få på 15 min. arbejde men det ville da have været skønt at have holdt et par timer og sælg til kurs 109,8
-
man skal aldrig være ked af at tage profit - kun over ikke at tage et tab (i tide)
-
i know.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind