Aktiesnakken — Oktober 2011
-
-
Endnu et godt regnskab fra svenskerne http://cws.huginonline.com/H/1225/PR/201110/1557886_2427.html
-
VWS bliver da presset ned lige nu..
-
skal nok komme under 90 igen
-
njae
-
køber, når den hedder 50
-
VWS skal nok komme i kurs 100 inden regnskabet.
-
Lidt EU-info: http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article2587806.ece
-
fantomas, handler ikke aktier, så lyt aldrig til mig

-
men derfor kan man godt være bearish på en aktie, der har en relation til crude olien, hvilket jeg har lidt mere forstand på, og jeg tror ikke på EU kan redde verdenssituationen ved igen at printe sedler. og det vil gøre at ja, måske kommer vi lidt op på kort sigt, men tror ikke vi er ovre det værste nu... og target på crude oil er 50, og med det, tror jeg ikke på VWS i kurs 100, heller ikke 90
-
jeg er trader, så det gør jeg, og viden er guld værd for enhver trader, derfor er jeg her... handler blot commodities i stedet for aktier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind