Aktiesnakken — Oktober 2011
-
du kan kun handle aktien i 5 øre når den er over 5,-
-
? der var en der fik samme antal til 5,13 en time før ???
-
din platform tillader kun 5 øres intervaller, danske bank f.eks. de store huse kan gøre som de vil.
-
@morten jeg bød 90,40 i vws og da den gik i luk fik jeg dem for 90,05 hvilket jo var godt, jeg tror der bliver fastlagt en lukke
kurs 16.59 for jeg har oplevet det en gang før. -
er du mekaniker?
-
@DeltaFlyer.. ja, jeg laver penge

-

-
Ja så lige bp. 45 mia divest
-
Og vigtigst så siger at de har vendt hjørnet med skadeserstatni g
-
I 108 nåede jeg den ikke men den dansede i 120 i lang tid.. Nogle gange ryger sku aktier for langt ned... Damn har seadrill fra 150 godt køb Vestas fra 93 godt køb resten er skod.. Hvad gør i ved næste fald skal man supplere eller holde sig væk fra dette crash marked
-
Energi er et godt bet synes jeg
-
Thure overvejede den i kurs 120 men fatter ikke hvorfor jeg ikke købte plus udbytte.. Må købe på næste fald hvis de kommer. De har vist 74 mia i kontanter godt rustet til euro kollaps.. Fatter bare ikke hvorfor man ikke tør når lortet blivet foræret
-
jeg fik fat i nogle statoil til ca 122 ved det store oliefund midt i august, men smed dem en uge senere, dog med fin gevinst omkring 128
-
var altid planen at købe igen, men så blev interessen fanget af andre selskaber

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind