og så ellers sidde og kigge i beholdningsoversigter hos investeringsforeninger mv..... men det er noget af et arbejde og udbyttet tror jeg er meget lavt
tror jeg ikke med det luk og hvis morgen stanley fortsætter - kom nu vestas med en fondsbørsmeddelse her til aften ... reducerede igår i 92.. godt nok dårlig timet.. men har 800 langsigtet.. fra 93...
godt holdt..smed mine igår troede ikke lige den ville springe igår aftes.. ellers skulle de være holdt.. 800 er også oki men havde været lidt sjovere med 1500 stk.. men vi skal langt op hvis de kommer med nogle ordrer op til q3
kunne være købt i aftenhandlen men igen fandme ikke lige til at vide at morgen ville gå amok.. tænkte mere kommer der et par røde dage snart så falder vi igen..
Hey..har lige et spørgsmål til en mærkelig handel..kan jeg få hjælp ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.