Aktiesnakken — Oktober 2011
-
dagen er ikke omme endnu. men tror den kan hentes lidt længere nede senere i dag.
-
HVIS vestas melder ud om det jeg netop har skrevet om så husk at de 1600mw vil være en ramme aftale og derfor ikke tælle med i målet om at nå 7-8000mw i år. Men derfor vil det stadig være en rigtig vigtig ordre
-
man vil i hvert fald se lidt lysere på VWS med sådan en ramme aftale
-
den er jeg med på trold, men hvis de holder niveauet af uannoncerede ordrer fra Q2 (som jeg hører rygter om), så kommer det meget tæt på
-
altså incl de 516 mw
-
ja det vil lune godt
-
soory guys & girls
-
ja så skal der genkøbes
-
hvis den kan komme derned igen..
-
du er on fire med vestas nyt Trold, takker!

-
Wind 1 med en vækst på 1300 % og stort overskud http://www.tvmidtvest.dk/indhold/gazelle-pris-til-mors-virksomhed
-
tja det er ikke til at vide, men efter at den dykkede tilbage til kurs 101 så tror jeg også vi skal derned omkring luk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind