Aktiesnakken — Oktober 2011
-
grækerne får hair extensions hahahaha. Jeg er flad af grin Fiske.
-
;0)))
-
jyske bank anker hedgesagen
-
jeg troede ikke den var principiel :-)?
-
tiden er løbet fra forventninger.... http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10318946/Jyske-BankCEO:-Regn-ikke-med-forventninger-fremover
-
Ja,tænk om vi andre drev forretning på den måde ? ( jeg ved ikke om jeg forventer at tjene penge ? )
-
ikke hvis du kan skrive
-
Iøvrigt en KAPITAL BRØLER at de har udtalt at den ikke var principiel. Fordi højesteret tager kun principielle sager.
-
Den var det tidligere!
-
prøv at reload med ctr f5
-
ctr f5 - clearer de cashen?
-
ja, man må sige at det også er en hån overfor deres aktionærer at de ikke melder en årsforventning ud
-
hvordan skulle man så tro på at de overhovedet har noget som helst styr på resten af forretningen, hvis de ikke engang kan overskue resten af 2011
-
Ja ikke,det er da det mindste man kan forvente,de modtager da løn for at tage et ansvar !!!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind