Aktiesnakken — Oktober 2011
-
maweie, prøv også at kigge på UPM-Kymmene, Electrolux, Huhtamäki, Lufthansa, Stora Enso, Wartsila og AstraZeneca. Alle solid value med udbytte over 5%.
-
Desværre er både NOK og SEK ikke stigende (og Euroen selvsagt omkring 7,45), så det er hip som hap hvilket land du satser på.
-
(Ud over Japan og England)
-
http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/217900/professor_eu-topledere_kan_starte_gaeldslavine.html Finn Pølseskind rammer hovedet på sømmet. Da er 109 mia euro ikke heeelt nok.
-
det går ret meget frem og tilbage synes jeg. For 2 uger siden var jeg sikker på Grækenland klarede den, nu er jeg sikker på at de ikke klarer den
-
De klarer den ikke. Jeg så nogle strukturgrafer og der hed den 160% bnp gæld i 2020 uden haircut
-
Med haircut er det 110..
-
men er du 100% på at de ikke klarer den?
-
Hvad er succeskriteriet?

-
godt spørgsmål -
er det ikke nærmere et haircut der mangler ?
-
det er jeg næsten sikker på at det kan. Hvis man kommer langt nok væk så er problemerne altid mindre
-
Det ser ud til at der er fuld dækning på aka, resp. grækenland.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind