Aktiesnakken — Oktober 2011
-
-
god morgen
-
vi har flyttet database
-
hvis I oplever ændret performance så skriv til os
-
jeg er ude af qec for længst
-
det er ikke nogle selskaber som jeg kunne tænke mig at være langsigtet i
-
han er da helt blank: http://ekstrabladet.dk/nyheder/article1643795.ece
-
man forstår dem måske godt og måske er han ved at indse at det er gameover?
-
På sin vis forstår jeg ham godt. Trojkaen regerer de facto grækenland, og eurokonstruktionen forhindrer dem i at lave en pengeombytning, som ethvert land med så dårlig en kreditværdighed ville gøre.
-
"- Europa er i krise. Vi taler om det, og vi erkender, at det er sådan, det er." det er godt nok en mærkelig udtalelse?
-
den handler nok lidt om at de europæiske politikere inklusiv måske ENDELIG er vågnet på til globalisering 3.0 og vi ikke bare kan blive ved med at vende ryggen til international konkurrence evne
-
når gælden bliver et uoverskueligt problem for os er det jo netop manglen på reel industriel vækst
-
ligefrem brådne vil jeg ikke sige
men jeg ville skifte novo med GSK eller Johnson&Johnson -
skulle du ikke overveje at købe lidt andre aktier som supplement?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind