Aktiesnakken — Oktober 2011
-
HRmunk.. Jeg er bange for at arbejdsløsheden er pænt højere i 2013 end man forventer lige nu. Derfor tror jeg mange får afslag.
-
Munk, det er det, der bliver spændende. Enten sender de alle de slemme på tvang, ellers skal de igennem spiralen med hver gang at finde sikkerhed til SDO'er for de penge, som huset har tabt i værdi. Jeg tror Fætter BRF får voldsomme problemer med det.
-
Prøv at se på BRFs "parkerede" boliger. Det er totalt Låsby-Svendsen
-
Jamen munk, een ting er at betale renter og administration. Fradrag er sateme en stor post.
-
-
Hvilken del?
-
Ah ja. Mente afdrag.
-
Der er jo en grund til at fx en 2-årig statsobligation giver mindre i rente end en 3-mdr kredit. De skal bruges som sikkerhes til realobligationer.
-
Jeg forstår ikke? Snakkede vi ikke om de folk, der vil have ti nye år fordi de ikke kan betale afdrag?
-
Der har jeg så bare mine tvivl. De skal godkendes på ny baseret på ejendommens værdi med max 80% belåning. Det vil altså knæke nogen
-
For to år siden havde BFR en gennemsnitlig belåning på 81%, fx. Jeg kan ikke forestille mig det er blevet bedre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind