Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Den lange rente er stadig i nedtrend. Måske i konvertere til 4% snart?
-
Men du har ikke afrdaget noget?
-

-
For now.
-
Man må da gerne være misundelig hvis man vil det. Jeg kan ikke blive harm over det. Ingen tvinger folk til at være medlem af DFH (modsat 3F/LO), de er roste og skærper konkurrencen i en trist branche. Medlemmerne skal da bare melde sig ud hvis de synes det er en ødseltilværelse - ellers er de hyklere.
-
Derimod kan mit pis komme i kog når Poul Erik Skou bilder medlemmerne ind, at deres kontingenter ikke kan komme ned fordi det vil betyde dårligere service. Service i 3F er åbenbart at kæmpe for et politisk parti som 40% f medlemmerne ikke stemmer på.
-
Så snart et fagforeningsmedlem vinder mere ved at stå alene end ved at være medlem, kommer udmeldelsen prompte. Folk er kun solidariske hvis de selv får noget ud af det.
-
HRmunk.. Jeg er bange for at arbejdsløsheden er pænt højere i 2013 end man forventer lige nu. Derfor tror jeg mange får afslag.
-
Munk, det er det, der bliver spændende. Enten sender de alle de slemme på tvang, ellers skal de igennem spiralen med hver gang at finde sikkerhed til SDO'er for de penge, som huset har tabt i værdi. Jeg tror Fætter BRF får voldsomme problemer med det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind