Aktiesnakken — Oktober 2011
-
jeg mener det handler om at drikke så meget rødvin, at det tilsidst kan betale sig at dyrke vin i danmark
-
i tænker ikke langsigtet nok
-
Husk 16 genstande om dagen til mænd og 14 timers søvn til kvinderne
-
så de kan sove branderten ud for os?
-
tænker mere at hvis de sov, mens vi drak, og vi sov mens de arbejdede kunne vi også spare nogle udgifter i statsamtet
-
et godt ægteskab trives bedst ved systematisk fravær
-
det kan være det der er den afgørende faktor i en succesfuld omlægning af det danske samfund
-
Grøn omstilli
ng = mere karse på smørrebrød -
Lige et øjebliksbillede af boligmarkedet: http://www.edc.dk/Sag/?Pid=83306670&cid=s01m05 Hus med liggetid på knap 1800(!) dage. Afslag på 9%. TRY HARDER
-
og en afstemning på boligsiden om hvorfor folk venter med at handle hus:
-
Jeg venter på, at mit nuværende hus er solgt 29.83%
Jeg venter på at priserne skal falde yderligere 27.08% -
Lidt en tug-of-war.
-
Jeg kan slet ikke fatte en liggetid på 1800 dage. Hvad lavede man selv for 5-6 år siden?
-
Desværre er vedkommende nok teknisk insolvent. De har ikke råd til andet end falsk håb.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind