Aktiesnakken — Oktober 2011
-
men de er jo ikke trænede militærfolk, det er mere en folkemilitsia
-
Okey, tak for hjælpen. Igennem mit arbejde tjener jeg de 103, men avancer derudover trækker de fra min SU. Jeg står i en position lige nu hvor jeg skal indløse nogle uheldige investeringer for at udligne mine avancer i andre aktier i løbet af året. (For at gå i 0, og jeg undgår at de trækker min SU).
-
Jeg bruger både Danske Bank og Nordnet og samler sig overblikket i Excel. Men Nordnet er suveræn. Ud over Biops pointer er de også venlige til support og lukker ikke pludselig ned for handel, når der er storm.
-
Haha, Danmarks statistik har lige genereret et regneark med 250 kolonner til mig. Hvad med automatisk at dreje det med uret?
-
Og en tip: Du kan få din kurtage ned ved enten at have et højt nok antal handler eller være medlem af Dansk Aktionærforening (som er billigt for unge)
-
Ja. Danske Bank hader kundeservice.
-
Og indlånsoverskud.
-
"Det kræver en rabat på 60 pct. til Grækenland fra kreditorerne, hvis det kriseramte euroland skal fuldføre missionen med at nedbringe gælden til under 110 pct. af BNP inden 2020.". Hvad for en mission?!
-
@actdk - Tillykke
Er der nogen speciel grund til at du er gået ind i dag? Overveje den nemlig også..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind