Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Ja, Gobe, branchen stinker men tkdv glimter måske?
-
Ja, men man skal ikke sætte hus og hjem på spil. Men kan godt lide den lange TA, der råber på opsamling, hvis man er langsigtet. Har kun knap 6 K, men samler yderligere op, når den stiger. Har på fornemmelsen, at dette er en bund, hvor jeg så småt er med fra starten.
-
men developerbranchen er skod, men jeg ved du elsker cigarskod

-
man skal have store .... for at være market maker

-
Nu du siger det, så kæmpede en vis gammel skribent og jeg om hvem, der havde den største. Han tog turen ned fra 61/57 hvor jeg i det væsentlige kun tog turen ned fra de 44. Den dag i dag er jeg i hans filter og han er sikker på at jeg er Hap. Det er s'gu' da synd for Hap at fremkomme med den slags beskyldninger. GRIN
-
hahaha gobe, vi mænd er nogle mærkværdige størrelser
-
Zymes. Tarp er vejen!
-
likviditetskrise er det vækste
-
vi kan klare haircuts og asset kollaps, men uden likviditets bliver jeg gråhåret
-
-
Jeg mangler også en "Lotte Tarp" i mit liv

-
Jeg identificerer mig lidt med Henrik Strangerup - også på den konto
-
Sko og Tarp
-
når men vi kom fra tarp, den tager jeg lige med på huskesedlen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind