Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Takker.. Jeg regner kun tallene på baggrund af årsregnskabet, kvartalsregnskaberne grundet "sæsonudsving" ikke er helt repræsentative..
-
Fogh er godt nok blevet hærget af årene.
-
Er han i TV? Er det nye job hård ved ham?
-
@Mum - du kan kigge i årsregnskabet og se hvad indreværdi er beregnet til jf. deres egne beregninger..
-
Ved Q2 var indre værdi 169,93 jf. regnskabet
-
Så K/I 0,59 ved kurs 100
-
Men Konglemerater handles næsten altid med en lille rabat..
-
Ved ikke om Coller har den...
-
Jamen jeg er helt enig i at den er interessant...
-
Kan også godt lide Vostol Nafta - men kan bare ikke lige de besidder en stor aktieandel i Black Earth Farming..
-
Men hvis du er interesseret i insider handler - så tag lige en kig på UPB, som jeg tidligere nævnte: http://www.proinvestor.com/aktier/United+Plant./UPB.CO
-
Og det var Vostok Nafta
-
Tak

-
-
Nå jeg smutter i seng.. Skal ud og være kulturel i morgen...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind