Aktiesnakken — Oktober 2011
-
http://www.reuters.com/article/2011/10/19/idUS254294359320111019 bunden er ikke nået endnu.
-
Ja de siger jo at VWS ikke er en "strategisk" investering..
-
Så man må gå ud fra der dermed menes en "snarlig" frasalg... Men de har jo også
fået en del aktier i Lerøy efter frasalget af Havbruk Sjøtroll... Så de besidder en del aktieposter efterhånden.. -
Iøvrigt mum - hvis du har interesse i Schouw - http://www.proinvestor.com/boards/40848/SOTP-analyse-af-Schouw-og-Co
-
Tror faktisk vi debatterede herinde en overgang at SP Group ville passe godt ind i Schouw portefølje af selskaber, men ved ikke om det er realistisk...
-
SPG er iøvrigt et selskab jeg ligeledes gerne vil ind i langsigtet..
-
"Revisoren" har lavet nogle gennemarbejdede indlæg omkring aktien..
-
Trina Solar er godt nok en seriøs daytrade aktie... Stiger ca. 7% i dag.. Betaværdi på over 3.. Sku
ikke for små børn. -
Ja, det er vanvittigt! Godt selskab ellers. Man bør gå ind i en teknisk uptrend på lang basis.
-
Helt enig... Ville også gerne ind, men den er fuldstændig ustyrlig.. Den kan lige så godt halvere fra nuværende niveau som fordoble..
-
Takker.. Jeg regner kun tallene på baggrund af årsregnskabet, kvartalsregnskaberne grundet "sæsonudsving" ikke er helt repræsentative..
-
Fogh er godt nok blevet hærget af årene.
-
Er han i TV? Er det nye job hård ved ham?
-
@Mum - du kan kigge i årsregnskabet og se hvad indreværdi er beregnet til jf. deres egne beregninger..
-
Ved Q2 var indre værdi 169,93 jf. regnskabet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind