Aktiesnakken — Oktober 2011
-
@Delta - ja rødekro aka Jens Schjerning
-
Der er nok meget psykologi forbundet mellem Schouw og VWS
-
Jf. mit regneark udgør VWS ved kurs 90, 14,12% af Schouw's markedsværdi når kursen på schouw er kurs 100
-
Stiger VWS til 200 udgør den pludselig 31% - hvis Schouw kurs fortsat er 100..
-
Så (når) vws begynder at stige kan vi ikke undgå at se en relativ stigning i Schouw.. Og så skal Schouw snart have solgt Martin til nogle kinøjser..
-
Det er nogle voldsomme billeder af Gaddafi. Mindede lidt om de amerikanske soldater i Mogadishu
-
Fatter ikke de bliver ved at bruge ressourcer på den virkosmhed når den ikke giver penge...
-
dow endte da i plus 0,32 så måske bliver det nogenlunde imorgen.
-
@Oste - Jeps.. Er i Warszawa pt., så sidder og ser CNN og der er nærmest billeder af da han blev dræbt og menner der slår ham mv.
-
mennesker*
-
Ja, det er de samme de viser på tv2.
-
http://www.reuters.com/article/2011/10/19/idUS254294359320111019 bunden er ikke nået endnu.
-
Ja de siger jo at VWS ikke er en "strategisk" investering..
-
Så man må gå ud fra der dermed menes en "snarlig" frasalg... Men de har jo også
fået en del aktier i Lerøy efter frasalget af Havbruk Sjøtroll... Så de besidder en del aktieposter efterhånden.. -
Iøvrigt mum - hvis du har interesse i Schouw - http://www.proinvestor.com/boards/40848/SOTP-analyse-af-Schouw-og-Co
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind