Aktiesnakken — Oktober 2011
-
men du må indrømme at det var et godt køb mumu og jeg gjorde ved at købe seadrill ved 150 hæ hæ og foe var i 156
-
Har kun to poster pt. Den ene er VWS den anden UPB - og begge langsigtet.. Skal have suppleret i begge men har ikke travlt overhovedet... Og risikoen for recession lurer stadig..
-
Delta - ja det køb kan jg kun misunde

-
jeg er kun inde med 20% i øjeblikket, venter lige som dig.
-
Men har for travlt til at handle kortsigtet pt., for har ikke tid til at være "tæt" på markedet..
-
ok
-
Og da jeg ikke mener det er tid til at være langsigtet, så må jeg jo blive på sidelinjen..
-
Bemærk iøvrigt alle de insider handler der har været i UPB både i år generalt, men også i seneste "transfer-vindue"..
-
-
Den er illikvid så man skal have lidt tålmodighed... Men jeg har stor tiltro til den...
-
-
Skrev ovenstënde efter at have analyseret lidt på mine egne fejl, hvilket var tankevækkende... Så fandt jeg ud af hvad jeg tjente penge på, og hvad jeg tabte penge på...
-
Det er godt at være optimistisk, men det er vigtigt samtidig at være realistisk - ellers går det ofte galt..
-
Især denne er vigtig at have i baghovedet ved risikofyldte handler: https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/38070_Unavngivet.jpg
-
ja det er lige mig, troede jeg kunne hente det tabte i vestas hurtig hjem i lcp/velo ha ha nu vil jeg kun have gode aktier med udbytte som aka jo også har sagt hele tiden:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind