Aktiesnakken — Oktober 2011
-
@mum ddet kører for os, hvorfor gik vi ikke all in i Seadrill, så havde vi været holdne mænd hæ,hæ over 20% på 14 dage, folk er glade for 2% om året!
-
Ja den kører fint delta nu glad for mine 500 stk men ja kunne man være gået All In med SL i 170 havde nu ikke været dårlig vi ramte den godt blot har jeg ikke turde mere end de 500 når markedet er som den er.. Selv på røde dage virker seadrill stærk
-
samme her..
-
Ja ærger mig over ikke at turde købe foe igen, solgte i 214,9 og købte ikke i 156 øv øv den stiger selv på dårlige dage, men den bliver købt i næste uge... hmm
-
मुमताज़
-
ممتاز
-
undskyld det var en test
-
Ja det ser godt ud
-
jeg købte lidt vestas, håber det går godt...hmm
-
det ber da ok, jeg er 45 kilo bagud så hvis jeg køber 500 stk til 90 skal de stige til 180 så går det op

-
men det kan da udmærket være det gå den vej nu, så måske kan vi redde den.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind