Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Er der nogen, der bruger Level2Quote paa US stocks? Mit bookmark paa http://www.level2stockquotes.com/ har ikke laengere quotes, saa et hint hvor de nu er vil vaere vaerdsat.
-
Men godt at han er død - så bliver der i det mindst ikke spildt mere blod over den tosse
-
biop, skal du til holme!! http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/gadgets/article1642530.ece
-
-
Schouw er en stærk forretning, synes den ufortjent følger vestas kurs ned
-
(har den selv)
-
@mum ddet kører for os, hvorfor gik vi ikke all in i Seadrill, så havde vi været holdne mænd hæ,hæ over 20% på 14 dage, folk er glade for 2% om året!
-
Ja den kører fint delta nu glad for mine 500 stk men ja kunne man være gået All In med SL i 170 havde nu ikke været dårlig vi ramte den godt blot har jeg ikke turde mere end de 500 når markedet er som den er.. Selv på røde dage virker seadrill stærk
-
samme her..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind