Aktiesnakken — Oktober 2011
-
jeg tror nu stadig ikke på tripple 15 og synes også man kunne høre det lidt på ham da han for et par mdr siden var en hel time i studiet på P1
-
Men de kommer til at melde nogle langsigtede planer ud den 9/11 og de bliver mere konkret i forhold til hvordan de kan nå derhen end da de blot meldt det luftige tripple 15 ud
-
andy det så jeg faktisk også gerne. Men de har på det kraftigste afvist dette. Men jeg så gerne de lavede en slag gamesa model hvor gamesa indbyder alle med vedvarende energi teknologi til at kigge forbi dem mhp på en mulig investering
-
Men nu hvor vestas er under stor pres bla pga flere år med negativ cashflow så er det desværre nok ikke realistisk
-
cooper lige her og nu er det tæt på at udnytte deres kapacitet 100% idet den er på ca 9000mw og de i 2. halvår skal levere ca 4000mw g jeg regner med de skal levere godt 7000mw i 2012
-
t, du er virksomhedsspecifikt velbevandret i VWS, men markedet er lige nu meget forsigtig med VWS. Kursen er raslet ned, og det er muligt, at den er billig, men hvis ikke markedet er enige i dette, så stiger den ikke. Der sker ikke det fjerneste, ved at afvente en trendvending. Det er enhver begynders våde drøm at købe på bnunden og sælge på toppen, men det er der ingen grund til. Lad vendingen indtræffe, hvorefter man kan hoppe på vognen. Iflg de P/E du oplyser, så kan de godt stige 100% uden
-
jeg tror Q2 var første bevis på det begynder at gå den rigtige vej for vestras og regner med Q3 yderligere forstærker dette. Og så tror jeg vi derefter vil begynde at se analytikere opjustere. De ligger også relativt lavt på 2012
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind