Aktiesnakken — Oktober 2011
-
ture hvad er det for rygter der skulle få vestas i 50 hvis de er sande?
-
det strømmer da pt ind med ordre. og fabrikkerne køre tæt på 100% udnyttelse netop nu. Og det kommer de også til i hvert fald i US i første halvår hvor der nok netop ikke er så store prisnedsættelser fordi ALLE developerne vil have møller i første halvår
-
De kommer til art omsætte for markant mere i 2012 end i 2011
-
med bedre udnyttelse af kapacitet og de nye mølle typer som giver højre margin
-
Vestas siger en ting, diverse i markedet siger noget andet. Regeringer skriger på grøn energi, men der kan ikke lånes penge i markedet til at etablere vindparker. Vestas kan i min optik svinge meget både til den ene og anden side. Jeg holder mig væk. Kan ikke li' risk/reward ratio.
-
og så bliver 2012 også de første år i mange år med et pæpnt positivt cashflow idet der ikke er store investeringer i nye fabrikker/R&D
-
jeg lytter ikke nødvendigvis til hvad selskaberne siger men hvad jeg kan grave frem af info. Og det ser fornuftigt ud so fare
-
Intel kommer pænt hjem http://finance.yahoo.com/news/Intel-Reports-Record-Revenue-bw-1177359195.html?x=0&.v=1
-
@troldmanden. Har du taget hensyn til de parker Global Wind Power planlægger i Bulgarien og Rumænien i dit sheet?
-
repsac det er jeg ikke sikker på jeg har. Jeg har 2 unavngivne projekter på henholdvis 78 og 185mw samt nogle andre navngivne men ikke global windpoer
-
Hvis du har nogle links så smid dem endelig så vil jeg tilføje dem
-
altså forventet konstruktions start Q2?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
forstået.. også fornuftigt..