Aktiesnakken — Oktober 2011
-
jeg har en crazy uge
-
så jeg vil rigtig gerne, men har ikke super meget tid
-
-
godmorgen, det endte med at blive eksponeret som fake
-
Fra 4. kvartal 2008 og to år frem er ledigheden officielt steget med 57.000 personer. Når beskæftigelsen reelt er faldet 105.000 mere end det, skyldes det, at de ikke er registreret ledige.
-
»De officielle ledighedstal har underdrevet de tæsk, dansk økonomi har fået. Man har været blind for, at en stor del af regningen for krisen ikke er betalt«.
-
endelig kommer sandheden frem
-
ufatteligt at det sker under en socialdemokratisk beskæftigelsesminister
-
men godt at det kommer frem nu, så vi kan forholde os til den dystre virkelighed
-
og som varnæs har prædiket i (nærmest) årevis.....det handler om beskæftigelsen!
-
hvorfor solgte jeg ikke mine VWS igår øv.. den skal sikkert ned med en milliard million procent her fra morgenstuden.
-
Breaking news: Eksperter frygter euro-sammenbrud... haha
-
Medierne giver sku ikke sådan lige op..: http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-44760678:eksperter-frygter-eurosammenbrud.html?forside
-
Og godmorgen..
-
Meget kortsigtet har du måske ret, men langsigtet er der en kæmpe demografisk problem..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind