Aktiesnakken — Oktober 2011
-
I US betalte bankerne med aktier, det ville jeg sådan set synes havde været bedre
-
Omg
-
men jeg anklager:
-
danske banker, danske politikere og danske intellektuelle for at have svigtet diskussionen om fremtiden til fordel for murstensspekulationer og belånte brunches om det hele liv
-
Præcis. Det tabte årti.
-
work - life balance. Jeg får nærmest en diskusprolaps af grin. where is the work?
-
folk er gode nok. Det er ledelsen der har sovet i timen
-
Nohope: ja, alle har moralske tømmermænd. Men jeg er særligt harm over at mønstret fastholdes. Man er nærmest idiot hvis man sparer op og tager et fastforrentet lån
-
sand ledelse er at gå forrest
-
vi har jo det samme forvrøvlede sludder nu, hvor folk fokuserer på arbejdsløshed, når de skal kigge på beskæftigelsen
-
det er meget frustrerende og levner mig med næsten intet håb
-
vi har ingen IT arbejdspladser homegrown, vores bioteksatsning er faldet gennem gulvbrædderne og vi har haft en borgerlig regering der førte Jihad mod vindindustrien.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind