Aktiesnakken — Oktober 2011
-
men ok. man kan jo ikke ramme alt på bunden, så det er også en svær øvelse du er ude i
-
En aktie som GSK har faktisk slet ikke rykket sig i krisen. faktisk lidt op. Intel er oppe igen over 23, Broadcomm i +37 også. Fordi de har nogle meget stærke nøgletal nedenunder. Jeg synes stadig norden er en af de mest attraktive virksomheder, men selvfølgelig er der et flag ud for deres branche
-
Hvis det er nogen trøst mumtaz, så er der mange professionelle der også har tabt penge. Det har været et meget svært marked at være i.
-
det lyder godt. det er også min strategi
-
de har fra investering og tryghed læser jeg altid http://www.proinvestor.com/aktieanalyser/125/Uge-41---Makro
-
og så tror jeg at det skal være regnskaberne der hiver markederne op, når de uger så er gået så vender vi nok tilbage til gloom. Hvis vi får nogle tech regnskaber ala google så tror jeg optimismen vender tilbage. Men gældskrisen er ikke sjov
-
men kig på regnskaberne, de vil afslører meget
-
true, men de er det bedste vi har
-
jeg har det med regnskaber som churchill havde det med demokratiet. Det er langtfra perfekt, men det bedste vi har fundet på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind