Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Dem beholder jeg, de er købt i 149,8 jeg køber flere hvis de falder, jeg tænker på udbyttet.
-
Men jeg er færdig med biotek, solgte Gen til Numora og Velo ryger når/hvis de kommer op på mit gak, sådan nogle lorteaktier..
-
Jeg vil have FOE og Statoil og flere seadrill
-
Ja, jeg vil købe nogle stabile aktier der giver udbytte, men helst så billigt at jeg er fri for at glo på de røde tal. Har du ikke biotek?
-
deltaflyer. klogt
-
yes en squeeze bedre
-
Jeg har ABB de giver udbyttet uden at trække skat, fedt, dem skal jeg også have flere af.
-
Nu er der sat 24 kilo velo tilsalg til 88 øre og ingen vil købe,
der kan man se hvordan en skodaktie se ud, den er bare færdig, den ender i 25 øre og så får de en partner og den stiger 40% og hvad så. -
Dansk biotek i en nøddeskal.
-
ja men først siver den til 25 øre og så stiger den 400%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind