Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Men der er 100% sikert mange af dem der aldrig bliver til noget
-
Flere af projekterne er på et meget tideligt stadie
-
Arket består af projekter Vestas har bekræftet, kunden selv har bekræftet via pressen, ansøgninger hvori Vestas bliver nævnt, ansøgninger hvorfor mølle dimensioner passer med vestas møller og projekter hvor vestas har store ramme aftaler med kunden
-
så det er en balndet landhandel. En del projekter har allerede godkendelser på plads. Men langt de fleste har ikke det endnu. Og derfor er usikkerheden naturligvis stor
-
Jeg gætter på at vestas selv arbejder med mindst 50.000mw i deres pipeline.
-
jeg har ca 3400 til levering i 2012. Ikke alle er fuldt godkendte. Men en del af disse bør komme over de kommende mdr
-
flere af dem er dog EDP og de annoncere hvis ikke disse selvom de er meget store
-
nej vi mangler ikke mere til levering i 2011. den er hjemme
-
doc i princippet nej. For vestas begik i min optik den fejl at de indregnede alle 1500mw da ramme aftalen blev annoncerte. Og så kan de jo ikke igen indregne dem når de enkelte ordre reelt set bliver bestilt
-
og det gør det noget svære at følge med i hvor meget der fakrtisk bliver stilt op hvert år
-
Ok thomas det er desværre som forventet
-
nej det er så det jeg netop ikke mener det skal/bliver
-
Vi har jo helelr ikke set nogen for i år
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind