Aktiesnakken — Oktober 2011
-
hvis bare VWS laver samme nummer i dag så skal jeg nok lade være med at pive Fantomas

-
dagens nøgletal sammenhæng: hvis råvarer priserne falder så stiger efterspørgslen på dry bulk, så stiger BDI, så stiger D/S Norden......
-
nej den er god nok fantomas. og d/s norden følger historisk altid bdi
-
når verden altså ikke lige er ved at gå under
-
lad os så også få VWS op i plus 2%
-
lad os få norden i 160
-
fedt. Det kunne være super fedt at se råvarer leading mod bdi og så mod d/s nordens kurs...men det er selvfølgelig klart at man må tro at stærk økonomisk vækst skal få bdi til at stige samtidig med råvarerne, men måske kan man se det ultrashort term? på uge basis?
-
Til oplysning Rødekro er kommet med en efterårsopdatering om renter råvare og landbrugspriser på http://www.euroinvestor.dk/redirect.aspx?http://www.agrocura.dk
-
super hvad er din timeframe?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind