Aktiesnakken — Oktober 2011
-
jeg var bare ikke helt sikker på, om trold var klar over, at vi taler om tog...
-
bed ham smide zyklon-forvarmeren på
-
så kan jeg bedre forstå, at trold følte sig godt oppe at køre: http://www.citroen.dk/modeller/#/ny-citroen-c4/ Det kan DSB vist ikke konkurrere med
-
og jeg hører at han på IC4 kan opleve noget af det nyeste indenfor wellness her til vinter.
-
Asspeeling
-
Den sammenligning vil Trabant & Wartburg vennerne sgu ikke være tilfredse med...
-
Det kan dog være, at de kan indlede et sourcing-samarbejde. Trabant & Wartburg vennerne kan helt sikkert byde ind omkring anskaffelse af dele til vedligehold og reparation...
-
Tower har lige offentliggjort en korrigeret version af den reviderede finanskalender ...

-
BDI fortsætter op
-
det kan værre man skal sælge VWS i dag den har i hvert fald svært ved at stige meget mere
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind