Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Nå nevernind. Slovakkerne skal bare betale ellers kan de ryge tilbage til warsavapagten, hvor økonomien iøvrigt kørte på samme måde

-
Warsawapagten er nok at foretrække frem for gældsforpligtelserne i EU...
-
I det mindste stillede de altid skarpe priser på kaviar til eliten
-
og det sendte high-class prostituerede til vesten for at få ligegyldig info om vores latterlige politikere
-
Ooh ostalgie
-
Er lige inde og kigge på Totalbanken, som jeg tror kan ryge inden længe.. Seneste rapport fra Finanstilsynet er ikke specielt positiv læsning: http://www.totalbanken.dk/media/documents/Finanstilsynets_inspektion_2011.pdf
-
Caviar og prostituerede - what's not to like
-
Solvensbehov 13, faktsik 14,9
-
De 50 største engagementer udgør 43% af engagementsvolumen.. De skal ikke lide meget, f'ør det kan vende op og ned..
-
Hvor mange af dem står der Essex på?
-
Der blev foretaget ekstra nedskrivninger på 63,7 mio. kr. fordelt på kun 8 engagementer.. Lyder da lidt voldsomt..
-
Hvad er vores konkurs shortlist nu? Aarhus lokalbank, totalbanken, hvem ryger når landbruget knækker?
-
Sjælsø og Nordicom må være ilde ude
-
Hvis man kunne shorte dansk landbrug.....
-
Mega højgældsætning under ny grøn/rød regering og uden mulighed for refinanciering på grund af finanskrise, findes der et værre scenario.?
-
Diba og VJBA
-
og Andelskassen J.A.K. Slagelse
-
^^Var det ikke dem der blev opfordret til at finde en partner..
-
godt spørgsmål med konkurslisten - dette i dagens Børsen: "I alt vurderes en håndfuld banker at være i akut krise, mens knap 20 banker er særligt udfordret."
-
Men artiklen tør ikke rigtigt nævne navne... http://borsen.dk/nyheder/finans/artikel/1/217147/eksperter_spaar_stribe_af_krak.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind