Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Finansforbundet: Sydbank fyrer for aktiernes skyld... Er det ikke snart på tide at alle disse sekundære interessenter finder ud af, hvem der tager risikoen!?
-
Aktionærerne mister deres surt opsparede mider, der kunne skabe arbejdspladser andre steder - og de resterende medarbejdere risikerer deres jobs, fordi ejerne bliver spredt for tyndt.
-
Tag jer nu sammen for fanden - medarbejdere i finanssektoren burde da for helvede kunne finde ud af bare en lille smule risikostyring
-
Uanset virksomhed, så har du ingen virksomhed uden aktionærer
-
har de ikke også fyret ret så voldsomt begge to?
-
Surt opstød fra Trojkaen ! http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/217102/gule_kort_paa_vej_til_graekenland_fra_trojka.html
-
Der kan du bare se - de skaber jobs, når fundamentet er der
-
ikke fordi en eller anden sindssyg socialist (redundant - men alligevel) syntes at vi skal skabe illusioner uden indhold i virkeligheden
-
Mere insiderhandel i UPB...
-
-
- insiderhandel i år..
-
Lidt om antallet på overførselsindkomst.http://epn.dk/samfund/article2574012.ece
-
Frank Aaen og en fra Soc diskuterer bankpakker pg -krak nu på p1.... kan nok blive ldit interessant
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind