Aktiesnakken — Oktober 2011
-
der er mange web-hosts, der tilbyder CMS systemer. Du burde kunne gøre det igennem dem
-
Kinesisk stat køber op i bankaktier, lad os håbe de har styr på det. http://www.hegnar.no/bors/article661940.ece
-
Det gør det altid! Man undervurderer altid hvor lang tid den slags tager - jeg gør i hvert fald
-
hahahaha
-
Finansforbundet: Sydbank fyrer for aktiernes skyld... Er det ikke snart på tide at alle disse sekundære interessenter finder ud af, hvem der tager risikoen!?
-
Aktionærerne mister deres surt opsparede mider, der kunne skabe arbejdspladser andre steder - og de resterende medarbejdere risikerer deres jobs, fordi ejerne bliver spredt for tyndt.
-
Tag jer nu sammen for fanden - medarbejdere i finanssektoren burde da for helvede kunne finde ud af bare en lille smule risikostyring
-
Uanset virksomhed, så har du ingen virksomhed uden aktionærer
-
har de ikke også fyret ret så voldsomt begge to?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
