Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Eneste aktie pt er UPB..
-
Store hjerne tænker ens.
-
http://www.nybolig.dk/maegler/pages/property-presentation/property.action?caseno=3450JUU&shopno=103468# prøv at se skyerne på de første billeder. Længe leve outsourcing til Asien.
-
det er de samme sky de har photoshoppet på? eller?
-
Ja. Fremragende arbejde.
-
Men billede 25 var åbenbart så mageløst indbydende at det kunne stå urørt hen.
-
"Du kan få det samme rod!"
-
hahaha
-
Haha lol med den sky..
-
det er fedt. jeg elsker sådan noget. Tænk på der er en hel industri som sidder og tjener penge på sådan noget gejl
-
Det er meget alment at mæglerne tager billederne, sender til Thailand som shopper det (den danske) natten over. Men nogle gange er det sateme ringe lavet.
-
Det skulle ikke undre mig om alle de afdragsfrie flexere er så sjæleligt svage, at de køber et hus fordi der er blå himmel på billederne...
-
det er genialt, verden vil bedrages
-
Kan man ikke lave en selection ud fra en samplet farve? (indrømmet, jeg aner det ikke)
-
DanBoligs specialitet med at tage nærbilleder af armatur er absolutten cremen indenfor mæglernonsens.
-
man kan lave alt i photoshop
-
og hvad der ikke kan fixes i photoshop, det skaber vi selv i illustrator
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind