Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Ja, en fin finsk bank.

-
-
2010 resultat var bedre en før finanskrisen..
-
Ja! Der er også handelsbanken. Ren Kristen Skjern
-
Kurs ca. 8€..
-
Equity per share 7,44, EPS 0,72, Dividend 0,40 @ yield 5%, Dividend payout ration 55%
-
Ja og 4,4% yield (cue Aka)
-
På nøgletal er det den højest ratede i mit ark. Men den er i teknisk nedtrend, så jeg har ikke læst årsrapporten endnu.
-
Ja det er lækkert, men jeg er ikke så glad for finans
-
Tror også man skal vente lidt, så fornuftigt aka..
-
Enig, d'Herrer
er der noen der ligger shor
t i noget? -
Har aldrig lagt short..
-
Lang eller kontant..
-
jeg samler også kontanter p.t.
-
Pt kontant...
-
men jeg er da ret fristet af industri og medicinal aktier
-
Eneste aktie pt er UPB..
-
Store hjerne tænker ens.
-
http://www.nybolig.dk/maegler/pages/property-presentation/property.action?caseno=3450JUU&shopno=103468# prøv at se skyerne på de første billeder. Længe leve outsourcing til Asien.
-
det er de samme sky de har photoshoppet på? eller?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind