Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Og muligvis derfor bankpakke 4 hurtigt skulle på plads. De så hvad påstyr ama og fjordbank skabte og vidste Max var på vej i samme retning. De måtte derfor gøre nogen for ikke at lave flere ridser i lakken på den danske banksektore, for det ville ikke gavne interbankmarkedet..
-
Dog har de nogle spøjse prioriteringer, fx tage til Irland for at se Danskes fallentopera
-
Jeg tror dog Max er for lille til Bankpakke4. Den er lavet til Vestjysk (jf Per Ørums landbrugskreditter)
-
Realkredit Danmark er også begyndt at lægge en anden vinkel på deres flexlånsreklamer. Nu er det "tænker du på refinansieringen?" frem for "renten har aldrig været lavere".
-
http://borsen.dk/nyheder/finans/artikel/1/192208/max_bank_retter_ind_efter_kritik_fra_finanstilsynet.html de har nok været i kikkerten i et år
-
Hehe
Så kapitaludvidelsene var måske for at købe tid? -
Man skal antage det værste

-
Enig med dig, Kristensen. Nordes kan give gode afkast over tid! Samme med Pohjola.
-
Pohjola`?
-
Lige nu grubler jeg over hvorfor regering tager på ferie i flere uger. Er det fordi stormen kommer, eller er det noget parlamentarisk.
-
Finsk`?
-
Ja, en fin finsk bank.

-
-
2010 resultat var bedre en før finanskrisen..
-
Ja! Der er også handelsbanken. Ren Kristen Skjern
-
Kurs ca. 8€..
-
Equity per share 7,44, EPS 0,72, Dividend 0,40 @ yield 5%, Dividend payout ration 55%
-
Ja og 4,4% yield (cue Aka)
-
På nøgletal er det den højest ratede i mit ark. Men den er i teknisk nedtrend, så jeg har ikke læst årsrapporten endnu.
-
Ja det er lækkert, men jeg er ikke så glad for finans
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind