Aktiesnakken — Oktober 2011
-
-
Egentlig flot at Belgien ikke er rated lavere. De har trods alt pænt med gæld og ingen regering (det sidste har måske været en fordel, hvis man er kynisk)
-
Hvad mener i om en investering i Bank of America? personligt vil jeg nok vente til omkring kurs 5 da jeg tror kursen skal længerer ned end nuværende niveau på 5,90. Jeg er dog i tvivl om de vil overleve krisen, så derfor vil jeg kun sætte 10.000 kr, som jeg kan tåle at tabe. Hvad vil i vurderer chancerne for en konkurs er ?
. -
Max Bank A/S - fastsættelse af forøget solvenskrav og beslutning om at lade banken afvikle efter lov om finansiel virksomhed
-
Det er sku ikke godt!
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind