Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Enig, Conner
-
jo det har jeg

-
de trækker den helt ind i november
-
Aka, det må være kurspleje. Der er næsten ikke noget volumen
-
Det er næsten ikke til at forestille sig, hvor de gode nyheder skal komme fra. Grækenland vil lide rentedøden uanset om de skal betale renter eller ej.
-
30´erne er FA ikke TA

-
Deres indtjeningsmotor er så svag ifht størrelsen af deres økonomi at det kunne være et element i "Fair forandring planen"
-
Eller skulle vi kalde det Fair - fata morgana, vrangforestilling, vælgerbedrag - eller hvad det i bund og grund er - gokkesokken
-
Der hvor uforløste håb går hen for at dø...
-
@ akademikeren, det har du ret i. Jeg har ikke nogen tekniske signaler, der siger 30´erne udover det er den gamle bund fra 2009, jeg mener bare bankerne er ekstraudsatte pga krisen, og mange af disse er allerede insolvente, så mit bud vil bare være tilbage ved den gamle bund fra 09

-
prøv at se den her. http://www.proinvestor.com/boards/45971/Danske-Bank-markedskommentar
-
keep it serious guys, for det er ret alvorligt. Danmark har en dedikeret aktiekanal til det andet
-
der er en tid til polemik og en tid til politik. Disse stunder er til det sidste
-
meget spændende træd @ akademikeren
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind