Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Det er uhyggeligt at Dexia er på kanten, når problematikken er den samme for Danske Bank.
-
så fik ges endelig den permanente nettilladelelse til monte grighine.
-
Præcis min tanke osteo og de har samme tier one capital +10%
-
skal vi have FLS til at ramme 259 igen, den er i hvert fald godt på vej derned.
-
Dexia falder 23,5% i Belgien
-
Mon ikke vi kommer til at se mere protektionisme - en farlig vej. http://epn.dk/investor/valuta/article2566590.ece
-
Det er ikke alt for godt med Dexia. Fra dansk side tror jeg dog vi er rimeligt forberedt på at Danske Bank snart får fundingproblemer. Jeg er dog spændt på hvad ATPs rolle bliver
-
10-årige statsobligationer er på 2,07 og 3 mdr cibor på 1,37. Man kan godt se hvor de dygtige banker vil hen.
-
det var sgu da ikke så ringe Gobe.. tossetimen i Potten er ikke forbi endnu desværre
-
det er vi flere som er uforstående overfor.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind