Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Nå, nu så jeg lige på arbejdsudbuddet. Det tog Nyrup og Fogh 5 år at øge udbuddet med 135.000. De vil nå det på 8 år???
-
hvad siger I til denne ISM?
-
Hahaha, Helle påstod lige at Fogh ikke sparede penge op under højkonjunkturen. Lige til Faktatjek.
-
så får du det HBI
-
kun hvis du synger den!
-
Turin, Jeg bukker og takker
-
Hvordan kan hun uden for en valgkamp snakke om, at Fogh ikke betalte stort set hele ØMU-gælden af. Det er da den mest uværdige løgn.
-
dejligt. Nu er det dokumenteret!

-
I må iøvrigt meget gerne komme med indspark til ordbogen, så sørger jeg for at opdaterer den med nye begreber løbende
-
Hahaha. Leoloo. Den skal måske med når vi lave en fremmedordbog

-
Helle bliver ristet af Qvortrup.

-
Norge sluttede næsten 4% nede, der må være noget at hente der, Seadrill 155,8 og FOE 158,2 selv Statoil røg ned på 124,1
-
Nordnets Børsgruppen tog Gjensidige ind 2. september, da var den i kurs 65 nu 58,65 de skrev: Ser man på direkteavkastningen, som ved konsensus estimeres til 5 kr vil aksjen ha en attraktiv yield på 7,68% ved en pris på 65,1 kroner. For samme kurs har Gjensidige hhv. en Pris/bok på 1,44 og P/E på 10,8.
Så den må jo være mere attraktiv nu? -
Norwegian var i kurs 108 idag i kurs 58 hvad sker der?
-
Det er de samme 3 jeg holder øje med!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind