Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Så lige i snakkede om Seadrill... Husk også Fred. Olsen i den forbindelse.. Lidt overset mener jeg..
-
Jeg holder mig på sidelinjen pt.. Volatiliteten skal dæmpe sig før jeg går ind igen...
-
Men nuvøærende niveau i FOE er ikke skræmmende... Bunden ved finanskrisen var ca. 150.
-
Ved kurs 170: K/I 1,5, P/E2011 5,5, P/E2012 5,3, direkteafkast 11,9%
-
Beta 1
-
Seadrill ved kurs 168: K/I 2,0, P/E2011 10,1, P/E2012 9,
-
9,1, direkteafkast 10,3%, beta 1,0
-
"Denne regering stiller sig i spidsen for at gennemføre en meget ambitiøs skattereform, som både sænker skatten markant på arbejde og sikrer en rimelig social balance og som er fuldt finansieret," siger han.
"Det er tre ting, man ikke har været vant til de sidste 10 år. Og det har vi sat os for at gøre," siger den kun 26-årige Thor Möger Pedersen, Danmarks hidtil yngste minister. HAHAHAHAHA. ynkeligt.
-
Velbekom mum
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind