Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Alle der læser 180grader ved, at Sass har været ud i meget rod. I det hele taget er sosserne i Køge uheædigt selskab (google Niels Gisli og find ud af det)
-
De spiser kinesisk i aften på Crowne Plaza. Lidt symbolsk mht. Konkurrenceevne.
-
Wow. En S-vælger i nyhederne om millionærskatten: "De kan da godt betale lidt mere ligesom os andre". What?!
-
Jeg har måttet konstatere, at der er ET PAR Laudrupbrødre. Det er næsten for meget i min verden. Måske har den anden broder stået i pølsevognen i KB-hallen og fået ristet sine pølser for meget ??? Nå, men det kører medierne sikkert i en hele uge i mangel på bedre nyheder fra en verden brand ?
-
Mfa, det optager mig ikke meget. Jeg er mere optaget af, at den danske befolkning bliver stopfodret med meningsløst nonsens fra inkompetente,uduelige og dovne journalister, der prioriterer noget så lige gyldigt som sport på bekostning af brugbar og vallid og væsentlig information, som kan gøre den danske vælger mere rustet til at udstyre folketinget med de rigtige politikkere. Vi har de politikkere vi fortjener, fordi den danske vælgerbefolkning bliver dummere og dummere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men jeg er dog enig med dig i at vores journalister er ubrugelige . Men det er deres arbejdsgivere satme også. Det er de færreste medier jeg overhovedet gider bruge en anelse tid på