Aktiesnakken — September 2011
-
Boiskouv rød blok har magten. Det er da ikke ved at glide Helle af hænderne??
-
Nu stemmer jeg hverken S eller SF men det synes jeg nu klart hun har. Det er altså tilladt at være konstruktiv selvom man sidder i blå blok der tabte

-
-
Helt enig, men sådan lige umiddelbart så er deres mærkesager vel smidt på porten, de får prygl på økonomien af de Radikale, de skal videreføre den afgående regerings reformer og de får problemer med at blive enige om noget som helst fremadrettet, da de konsekvent skal stå imellem gøglerne i EL og frøken Vestager.. Og når vi så tager S og SFs elendige valgresultater med i regnearket, så har jeg svært ved at se lyspunkterne på hendes pointtavle. Men som sagt: jeg ser frem til de næste par uger

-
kæmpe mangel på dømmekraft: »Nej, jeg drikker ikke whiskey. Jeg tog mig et stort glas Faxe Kondi light«.
-
jeg tænkte præcis det samme- hvis der nogensinde var et whiskey moment så var det der
-
Vi vidste allerede på valgaftnen at S/SF laaaaaaangt fra ville få alle deres mærkesager igennem. Så det er jo ikke noget nyt. Men de får da stadig nogle ting uderover det væsentligste at de har MAGTEN. Men der bliver fremrykket investeringer og dagpenge reformen er forløbigt skudt til hjørne. De skal nok få masser af fingeraftryk
-
og hvis han ikke drikker hvorfor render han så rundt på de cafeer hele tiden
-
Men det er klart at R kommer til at få rigtig mege at sige. og DET er jeg glad for

-
så jo jeg er også spændt på regerings grundlaget. Og ja det bliver bestemt ike let at navigere mellem EL og R. Men jeg tror faktisk vi vil se en del køre ind over midten hvis ikke Lars lykke er går hend og bliver pigesur
-
Tidl. PET chef "Et møde ikke nok": http://valget.tv2.dk/article.php/id-44115550:tidl-petchef-et-rockermøde-er-ikke-nok.html?forside
-
De har en jura professor også sagt. Så der er ganske givet mere i sagen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind