Aktiesnakken — September 2011
-
det sindssyge i genmab er at de allerede i år 1 oversteg forventningerne med 100%. Vi husker alle sammen konsensus 44 mill
-
Neuro får det svært. Den her manøvre er hård
-
Thure tag nu ikke fejl,med oplægget til huntexil er de næsten sikre på at nå markedet! Og det vil betyde store indtægter !
-
ja viild stigning - Thure - jeg har bare ikke turde være langsigtet har både tab på fls, nkt og mine lange Norden men for fanden fedt at købe igår i aftenhandlen FLS gearet købt 2000 stk solgt kl. 09.05 til ca. 282.. men turde desværre ikke holde dem da det var kortsigtet

-
Ja Neuro får det svært men med to adskilte arme og en signifikans på 5% bør de klare det uden problemer ! Så på den ene eller anden måde skal de nok finansiere det !
-
Derimod må man som langsigtet aktionær nok føle sig bedraget for sin tidligere investering som aldrig kommer igen ?
-
At sælge det egentlige NS fra gir nok ikke mange penge,og der har jo aktionærerne pløjet ned adskillige milliarder gennem årene !uden at der er skabt noget bestående værdi!
-
ja det er faktisk vildt at tænke på
-
@Fiskemanden.. har taget rigeligt bank i Topo og LCP (Vel.. whatever). Tror ikke på sektoren mere. Så det er sikkert nu man skal købe. Ikke solgt mine, men skal ikke have flere.
-
Carlsson som man så lavede en NE for at købe for ca 700 mill er jo så det der i dag udgør den egentlige værdi !!!
-
Thure jeg er ukuelig optimist så jeg har også både Bav,Velox,og topo plus lidt svenske biotekakt. Det vender jo før eller siden ;0))
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Har tidligere skrevet her på sitet at Nordea var et fund under 54. Jojo, det var et fund under 54, og 50, og 45 og 40 og..