Aktiesnakken — September 2011
-
Hej Nyinvester, det er jo alt biotek der får tæsk p.t. Genmab ingen undtagelse. Der er ikke mange risiko kroner tilbage i markedet
-
Har også gemt mine BIO, TOPO, så håber at der snart sker noget over fra USA
-
jeg synes der er mere gennemsigtighed på Genmab end nogensinde. Jeg synes der bliver skabt meget value i klinikken. Men det er jo Jans opgave at omsætte det i aftaler og kontanter.
-
TDAE, det lyder som en til feedback knappen
-
hvem hvad?
-
Gobe noget på vej i Torm?
-
TORM har modtaget vedhæftede meddelelse om at den ultimative ejer af Menfield Navigation Company Limited
i dag ved gave har overdraget sine kapitalandele i til Alpha Trust med den virkning, at hun ikke længere,
hverken direkte eller indirekte, besidder aktier eller stemmerettigheder i TORM A/S.
Som følge af denne transaktion har Alpha Trust i dag forøget sin indirekte besiddelse af aktier i TORM A/S med
14.564.704 til 38.020.804 svarende til en forøgelse af ejerandelen af aktiekapitalen i TORM A -
hvormange procenter har de og hvem er alpha trust?
-
jeg har ikke torm, været short på dem siden 50

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind