Aktiesnakken — September 2011
-
Mon vi har en regering på plads når Grækenland ruller?
-
bava i kurs 41,5.. det må hvis også være noget at det lavedet i lang tid
-
I tilfælde man er bange for et satelit i baghaven, så kan man checke ind her for de sidste nye updateringer om den satelit UARS. http://www.nasa.gov/mission_pages/uars/index.html
-
Nu begynder DAX at trille igen. Tossetimen er ovre
-
jeg har ikke turdet at shorte vws, men nu harj eg købt...
-
morgin FIll har du shortet VWSD nu??
-
VWS
-
no.. tør ikke shorte den, købt istedet
-
skulle lige være sikker
-
ikke så voldsom mange, men 1. portion, synes bare den bliver voldtaget på det groveste
-
Er det snart bjørnetid?
XACT BEAR lukkede i dag i 32,25 - knap 7% oppe, efter en temmelig nedslående dag på de globale aktiemarkeder. XACT BEAR er et "kunstigt" pa...
(pointfigure.blogspot.com)
-
VWS er ved at se rigtig spændende ud
-
Mumtaz hvad siger du til FLS
-
mum... det koster lærepenge at gør den slags har selv haft et par temmelige hårde år..
-
jeg solgte desværre igår med tab men håber på at kunne hente FLS i 270
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind