Aktiesnakken — September 2011
-
her i virksomheden havde vores AMO organisation et intensivt møde, hvor vi fandt ud af, at arbejdsmiljødrøftelsen er et massivt stort miljøproblem for os. Vi printede arbejdstilsynets tekst ud og besluttede os enstemmigt for at skide på den hver morgen - og hvornår vi ellers måtte føle trang til det.
-
haha - jo lad endeligt forbruget stige. Vi skal jo bare grave hullet vi er i endnu større
-
jamen ulven KOMMER
-
der er koldbrand i Europas arme og ben - hvad gør vi? Vi napper en tur mere rundt i sneen
-
Enhver god undergang kræver en ipad til den modebevidste pessimist
-
Hvornår kommer der noget realitet ind i folks hoveder? At et øget forbrug skulle nytte noget svarer til en privat investor, der køber ind i Vestas for at understøtte kursen
-
endnu værre HDR og MBA
-
Eller at kalde bunden i genmab i
116 -
Man burde tage til en græsk ferieø lige nu. Der er god chance for at man aldrig kan blive fløjet hjem igen
-
lad os se bort fra væksten - hvad skal der til at redde os
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind