Aktiesnakken — September 2011
-
har i set det spike i glunz.... 46-48 ligger den
-
jeg er ude nu
-
Når vi er ved rummet etc, så tag et kig på den her: http://www.youtube.com/watch?v=74mhQyuyELQ
-
Flot coller. Profithjemtagning. Er det efter du blev kandidat?
-
ja, det er et nyt koncept
-
Jeg hører meget godt om det
-
Hvad med usea?
-
kun bid på 20 nu... med 53 stk
-
når man ikke vil høre må man føle....
-
Og kære Helle Thorning, - det er ikke fordi jeg vil presse dig i dit daglige arbejde, - men den her sag presser sig virkelig på og skal være ordnet inden udgangen af denne måned. Og med de mange nye hoveder i Folketinget er det en sag, der skal tages alvorligt.
Men da du sikkert selv har stemt for lovforslaget, - må jeg gå ud fra, at du allerede har afsat et par dage til dette formål ? -
-
26 siger jeg dig. 26
-
her i virksomheden havde vores AMO organisation et intensivt møde, hvor vi fandt ud af, at arbejdsmiljødrøftelsen er et massivt stort miljøproblem for os. Vi printede arbejdstilsynets tekst ud og besluttede os enstemmigt for at skide på den hver morgen - og hvornår vi ellers måtte føle trang til det.
-
haha - jo lad endeligt forbruget stige. Vi skal jo bare grave hullet vi er i endnu større
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
