Aktiesnakken — September 2011
-
Men jeg tror stadig på vækst i bric og jeg tror på us har omstillet sig
-
Det der gør mig rigtig nervøs er at politikerne stadig tale om den type globalisering der skete for 10 år siden og forstår ikke hvordan verden nu konkurrerer
-
Derfor tror jeg de arbejde med en forældet diagnose og en kur der ikke hjælper
-
Bnp på rundtur i mellemøsten for at skaffe kapital, minder det ikke uhyggeligt meget om citibank ture til saudiarabien og lehmanns mislykkedede tur til korea?
-
Min vurdering er at jeg ikke kan overskue det

-
Jeg kan ikke overskue en græsk default og den smitterisiko i det europæiske finansielle system. Trækker det de franske banker med ned så kan det blive uoverskueligt grimt
-
Jeg kan godt lide mange af de globsle virksomheder. Sirmens fx.
-
Store virksomheder, med lidt gæld, og god ledelse
-
En del medicinal er godt, gsk og johnson
-
Coller og jeg kommer snart med modelporteføljen, så kan I se hvor hjertet banker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind